December...

2009.12.13. 13:40

szerző: Orsós Zsanett

Már nagyon régen nem írtam, ennek egy oka volt még pedig az, hogy a számítógépem megadta magát, hogy miért még pontosan  nem tudom. Nagyon nehéz időszakon mentem keresztül ugyanis gondjaim voltak, hogy mik azok inkább nem sorolnám fel, mert akkor még holnap is írnám talán. Ahogyan írtam korábban, hogy készültem a mikulás ünnepségre Sályba sajnos nem tudtam elutazni, mert akkor jöttek a próblémák. Lassan vége van ennek az évnek is közeledik a szeretet ünnepe, ahol a családok szeretetben, békességben, boldogságban töltik az ünnepeket. Én már megkaptam az ajándékom egy laptopot, amin már ezt a bejegyzést ezen írhatom meg.:) Örültem nagyon mikor megtudtam, hogy laptopot kaptam, de aztán kiderült, hogy nagyon nehezen tudom kezelni, mint a személyi számítógépet ugyanis erre vigyáznom kell, mert nagyon érzékenyek a billentyűzetei, mert én csak toll segítségével tudom használni. A napokban nem tudom, hogy miért, de nagyon furcsa érzések törnek rám, aminek nem tudom, hogy örülnöm kéne vagy pedig szomorúnak na, de a lényeg az, hogy minden éjszaka azzal az emberkével álmodok akiről már korábban sokat meséltem bejegyzéseimben, utolsó beszélgetésünktől a múlt héten vagy hogyan beszéltünk skype-n akkor kaptam meg az ajándákom a laptopot. Én azt gondolom, hogy nem szabad olyanra gondolni amit félre lehet érteni, mert én nem vagyok belé szerelmes csak valamiért álmodok vele, de nem tudom miért, lehet talán azért, mert rendes velem és mindig megkérdez, hogy vagyok vagy mi van velem vagy éppen, hogyan állok a pasikkal stb... Egy szóval figyelmes kis emberke velem szemben.:) Én minden kedves olvasónak és mindenkinek kívánok áldott, békés karácsonyi ünnepeket és nagyon, boldog, síkeres új évet!!!:) 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zselatinka.blog.hu/api/trackback/id/tr651594101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása