Olvadó jég...

2010.11.19. 17:43

szerző: Orsós Zsanett

 Ahogy egy kedves volt tanárom mondta olvad a jég, amit idáig senki nem tudott feltörni. Ahogyan azt már korábban írtam, hogy lettek új barátaim, akik szeretnének segíteni nekem, hogy beilleszkedjek az itthoni társadalmi életbe és, hogy mutassam meg önmagam ki is vagyok valójában és mire vagyok képes. Jövő héten szombaton ki mit tud vetélkedőt tartanak a faluban, ahol én is fellépek verset mondok el, talán már van vagy 6-7 éve, hogy nem mondtam verset kiállításokon és különböző rendezvényeken karácsony, vagy mikulás ünnepség. Bevallom őszintén, hogy nagyon félek, mert ez lesz az első olyan alkalom, hogy én itthon mondok verset a színpadon. Igaz először tiltakoztam, mert úgy gondoltam, hogy nem vagyok képes rá, hogy én itthon elő adjak egy verset, de aztán az Erzsi és a Józsi meggyőztek, akikről már írtam és a gyerek korom óta ismert barát, aki jobban ismer az Erzsinél és Józsinál is azt gondolom. Erről az emberről már nagyon sokat írtam egy megértő és segítő kész és egyben kedves, aranyos srác, akire azt hiszem mindig számíthatok mikor szükség van rá. Volt idő mikor azt gondoltam vagyis éreztem, hogy érzek iránta valamit, mert azt be kell valljam, hogy nagyon helyes pasi női szemmel nézve.:) Igaz van egy szikrányi érzés bennem, amit tudom nem szabad táplálni, mert tisztába vagyok a dolgokkal. A héten valahogy nem éreztem jól magam ugyanis megint fájt a hátam két napon át éjszaka még aludni sem tudtam, de mostanra már csillapodtak a fájdalmak a vállamba és a hátamon. Örülök annak, hogy azt szeretnék legyek többet társaságban és ne kelljen itthon ülni mindig. Jól esett nagyon és köszönöm nekik aranyosak mind a hárman különösen az, akiről nem gondoltam volna, hogy velem együtt fog örülni annak, hogy sikerült feltörni a megfagyott jeget.:)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zselatinka.blog.hu/api/trackback/id/tr182459762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása