Készülődés...

2010.11.22. 22:39

szerző: Orsós Zsanett

Szombaton "ki mit tud" vetélkedő lesz, amire készülők hisz verset mondok. Ez a dolog egy kicsit más lesz a megszokottnál mivel nincs mellettem Ági néni, aki tartsa bennem a lelket és aki tanácsot adjon fellépés előtt, hogy melyik részét a versnek, hogyan mondjam és mire figyeljek oda. Volt elég olyan kiállítás, ahol ezeket a dolgokat megtanuljam és örökre az eszembe vésem, de valahogy ez más, hogy miért, itt nem ismernek azok az emberek akik elé kiállok verset mondani. Csak látnak engem, de sajnos azt kell mondjam nem ismernek nem tudják, hogy milyen értékes ember vagyok, ahogyan Ági néni is mondta. Óriási lehetőség ez most nekem, hogy bizonyíthassak nem vagyok az akinek hisznek vagy gondolnak, de egyben számomra félelem, mert nem tudom, hogyan fogadják illetve fogadnak. Igaz mindig azt mondják azok az emberek, akik egy picit ismernek, hogy ne hallgassak másokra és ne figyeljek oda mit mondanak rólam illetve mit gondolnak. Ezekről a dolgokról nagyon sokat beszélgettem Ági nénivel mikor középiskolába jártam és még a mai napig is itt cseng a fülembe a szavai, mert mindig azt mondta és mondja, hogy értékes ember vagyok és mutassam meg magam ki is vagyok valójába. Talán igaza van Ági néninek. Hiányoznak azok a szép idők és napok, amikor együtt lírázhattunk vers mondó szakkörökön és persze a szerelmi csalódásokat és az örömöket megoszthattam Ági nénivel. Ezek a dolgok valahogy most nagyon hiányoznak, mert sok mindenről tudtunk beszélgetni őszintén és persze, ami nagyon fontos bíztam benne. A napokban nem igazán éreztem jól magam ugyanis megint elkezdett fájni a vállam és a kezem nem tudom meddig fogom így bírni, de sokáig biztos, hogy nem:( Sokan vannak a rehabilitáción sajnos ahova szól a beutalóm így hát ki kell várnom a sorom. Remélem mi hamarabb sorra kerülök. Szombaton tehát ismét színpadra állok Sony versével, ami éveken át a fejembe kattog, mint zakatoló vonat és, amit, ha álmomból fel keltenek már kívülről tudok oda-vissza. Ígéretem betartom Ági néninek, hogy ügyes leszek és szépen elmondom a verset és, hogy beszámolok részletesen az eseményekről, hogy mi is történt vagy mi történik.     

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zselatinka.blog.hu/api/trackback/id/tr72466779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása