Új kezdet...

2012.01.02. 21:06

szerző: Orsós Zsanett

2012-t írunk ismét kezdetét veszi egy új év, ami szerintem még rosszabb lesz, hiszen az égig érő árak az infláció csak egyre jobban nő. Számomra is új eseményeket hoz ez az új esztendő, ugyanis újból suliba fogok járni és, ha minden jól alakul még dolgozni is fogok, igaz ezt sokan nem hiszik el nekem, de így van. Nekem ez még nagyon új lesz, mert még nem dolgoztam na és persze nem utolsó sorba társaságban leszek, ahol nem érzem magam kisebbnek és nincs kisebbségi érzetem, ön magam lehet. Nagyon nehéz volt meghoznom ezt a döntést, ugyanis van hátránya is meg előnye is. Az utóbbi napok számomra nagyon nehéz volt, mert most volt apu nélkül az első karácsony és nehezen viseltem, viselem el, hogy nincs többé hiányzik..:'( Ezt talán senki más nem tudta jobban mint csak Ő akiről már oly sokat írtam bejegyzéseimben, jól esett nagyon, hogy megkeresett és beszélgetünk és éreztem próbálja a lelket tartani bennem és éreztetni, hogy mellettem van..:'( Nem tudom, hogyan is fogom tudni magamba tartani a sírást a szomorúságot mikor fel kerülök Pestre, ugyanis akkor valószínű, hogy nagyon keveset fogunk találkozni és beszélgetni, igaz haza járós leszek, de hát én pénteken jövök és már vasárnap vissza kell mennem, remélem azért tudunk majd beszélgetni és össze ülni néha iszogatni stb..:) Nagyon sok mindent köszönhetek neki és sok mindenre rádöbbentett, ami idáig csak negatívan fogtam fel, mostanra már már sok minden van amit pozitívan gondolok és érzek..:) Idő közben szép lassan, csendben szerelmes lettem belé, amit Ő már évek óta tudod, éreztetni csak most tudtam igazán vele, örültem mikor elmondtam neki, hogy Szeretem és azt válaszolta "Tudom és mosolygott" Hiányozni fog nagyon és amit már írtam is korábban az a biztató mosoly is hiányozni fog és persze a jó ötletei, tanácsai és ön magába Ő úgy, ahogy van..:) Szerdán megyek és minden kiderül már nagyon várom és ideges vagyok..:) Vágyom a szabadságra és egy másik új kezdetre, ami igaz nagyon nehéz lesz megkezdeni, de én bizakodó vagyok optimista..:) Ez eme gondolattal kívánok jó éjszakát!:)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zselatinka.blog.hu/api/trackback/id/tr903514908

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása