Neked...

2012.01.27. 23:25

szerző: Orsós Zsanett

 Az élet túl rövid ahhoz, hogy egyszer csak felébredj és megbánd. Szeresd azokat, akik jók hozzád. Felejtsd el azokat, akik nem. Hidd, hogy minden valamilyen okból történik. Amikor új esély adódik két kézzel kapj érte. Ha ez gyökeresen megváltoztatja az életed ne ellenkezz. Soha senki nem mondta, hogy könnyű az élet, csak azt, hogy érdemes élni.

Az élet nem arról szól hogy várjuk a vihar elvonulását, hanem arról hogy megtanuljuk hogyan kell táncolni az esőben.

Egy ilyen szép szerelem csak,
Egyszer adódik az életben,
Ha elfordulsz, megtagadsz,
Akkor is az egyetlen maradsz.
Nem kérek túl sokat csak,
Perceket és az édes mosolyodat.
Várlak...
Nem bánom mi volt, s van,
Csak bújnék hozzád,
Némán boldogan!

E gondolataimmal kezdeném a napokba ezeket a verseimet küldtem el neked és nem hiába, mindennek oka van. Aggódom bevallom őszintén, bár nem beszélgetünk mostanában annyit, mint eddig, de tudod jól nem vagyok buta, aki nem tudja mi is van éppen. Ahogyan a vers is mondja az élet nem könnyű ezt tudjuk jól, de érdemes élni! Én csak szeretnék egy barát lenni, aki megbízik benned és viszont bízol bennem bár ezt meg mondom őszintén neked nem tudom, mert még nem beszélgetünk erről, hogy Te bízol- e bennem vagy sem. Az élet teli van viharokkal amik nem vonulnak el és így meg kell tanulnunk az esőbe táncolni, én nagyon sokszor táncoltam az esőbe eddig egyedül hiszen egyik csapás a másik után jött, úgy érzem már ismerjük egymást annyira, hogy ki mondhatom bátran szeretnék veled megtanulni táncolni az esőben és bőrig ázni:'( Nagyon sok mindenre rádöbbentettél a másságommal kapcsolatban megtanítottál ön magamat elfogadtatni, az emberekkel és nem utolsó sorban saját ön magammal is. Ahogyan telt az idő bennem kialakultak az érzések irántad, megszerettelek, hogy miért?- azért, mert Te voltál az, aki nem nézett le, és nem bántott soha, tehát tudtad, hogyan is kell hozzám szólni elfogadtál ilyennek amilyen vagyok. És persze Ön magadért. Szeretném, ha tudnád és tudom, hogy tudod is fontos vagy nekem nagyon ezt nagyon sokszor elmondtam már neked, és talán meg sem érdemlem, hogy közel engedtél magadhoz a Csillag születik műsor ideje alatt és persze utána is, barátként gondolom félre ne értsd! Szeretnélek megkérni, mint barát ne legyen a sörös üveg a barátod, mert hidd el nem igazi barát csak tönkre tesz és nem lenne jó, ha a szerveid sérültek lennének, próbáld visszautasítani azt a barátot, aki rosszat akar neked és ugyan ez vonatkozik a többi barátra is... remélem értesz? Nem lennék boldog, bár így sem vagyok az, ha valami bajod lenne, elég volt azokból az éjszakákból-nappalokból mikor a baleseted volt szinte minden percben könnyesek voltak a szemeim, főleg éjszaka mikor senki nem látta, ez így hihetetlen, de igaz aggódtam eszembe voltál mindig.:'(:'(  Persze a borozás meghívásom még mindig aktuális, ha Te is úgy gondolod, de négyszemközt, mert akkor tudunk beszélgetni, bár miről! Engedj, hogy szabadon a szív irányítson engem ne mindig az ész és megismersz jobban ki is vagyok és én is téged, ami már egy régi álmom megismerni milyen is vagy, ha szeretnek, semmit nem szeretnék erőltetni, de már nehéz visszafognom magam... Régóta bennem van ez, hogy elmondjam neked, de soha nincs rá alkalom nem tudunk beszélgetni nyugodtan zavartalanul, mindig közbe jön valami hol neked hol nekem... Remélem ezért nem fogsz megharagudni rám és nem szólsz hozzám többé nem örülnék neki hisz csak azt mondtam el amit érzek és az igazat...! Ha kell a szemedbe is elmondom, bár mennyire is nehéz lenne! Lassan be is fejezem későre jár és csak a könnyeim törölgetem itt a monitor előtt semmit nem látok:'(:'(:'(:'(:'(

Ui: Ne gondolkozz kérlek! 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zselatinka.blog.hu/api/trackback/id/tr533908353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása