Kezdetek Kezdete

2007.12.23. 18:22

szerző: Orsós Zsanett

1985.03.30 án születtem Szekszárdon. Egy kis faluban élek szüleimmel ahol felnőttem. 10 évesen kerültem iskolában a Sályi mozgásjavító általános iskola és Diákotthonba ahol életem nagy részét tölthettem. Utána tovább tanultam Nyíregyházán egy speciális iskolában ahol a számítógép-kezelői szakmát próbáltam elsajátitani, de sajnos nem sikerült utána még egy évig ott jártam, de sajnos évközben otthagytam ugyanis nagy volt a távolság. Azóta itthon vagyok, de nagyon szeretnék jövőre vissza menni tanulni ugyanis a magányt nálamnál senki nem ismeri jobban és nem kivánok senkinek sem.:( Nagyon hiányzik Nekem Sály ahol 10 évig éltem talán még többet is ott ismertem meg az igaz szerelmet is ami nagyon fontos az ember életében. A fogyatékosságomról csak annyit szeretnék mondani,hogy mind két kezem sérült donga láb és donga kézzel születtem. Szeretek verseket írni és szavalni is, de amit nagyon szeretek zenét hallgatni. Tavaly sikerült számítógépet vásárolnom aminek nagyon örülök, mert fejleszthetem a tudásom itthon amit valóra is váltok hiszen nagyon sok mindent megtanultam kezelni rajta igaz fáradsággal, de meg csináltam amire én nagyon büszke vagyok. Így kezdödőtt kis életem. Nagyon sokat vagyok egyedül aminek én nem örülök ugyanis én egy olyan lány vagyok aki szeret emberek közt lenni.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zselatinka.blog.hu/api/trackback/id/tr12273477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása