Ingerültség

2007.12.24. 15:32

szerző: Orsós Zsanett

Nem tudom mi van velem nagyon ingerülten érzem magam ma már mindenkivel szinte össze vesztem itthon. Talán már az a baj,hogy nagyon nehezen viselem az itthon létet. Nagyon szeretnék vissza menni Nyíregyházára az NGYIK-be ahol tényleg mondhatom azt,hogy jól éreztem magam és miel itt vannak ezek az ünnepek is ilyenkor előjön minden kedves régi emlék ami nagyon fáj. Szeretném már látni azokat az emberek akik régen körül vettek engem PL:Barna Gergő aki folyton mindig segitett,ha bajban voltam még akkor is,ha nem volt jó kedve,de igen is segitett mindenben nekem amit prsze meg sem köszöntem neki szinte. Hiányzik nekem nagyon Ági néni is akinek talán még többet köszönhetek,mert tanítványa voltam Ági néninek. Megtanított verset szavalni kiállitásain mindig aktívan részt vettem. Szeretnék tudni valamit Botás Krisztiánról is aki talán a legjobb barátom és haverom volt úgy érzem mikor első éves voltam az NGYIK-ben. Nem utolsó sorban szeretném kihagyni Sonyt aki nagy szerepet játszik az életemben.

2007.12.24.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zselatinka.blog.hu/api/trackback/id/tr62274228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása