Nem is tudom hol kezdjem talán a legelején kezdem. Én sajnos nem mehetek bulizni mint más egészséges ember mert féltenek a szüleim amit meg is lehet érteni hiszen szülök. Nagyon szerettem volna kint az utcán bucsúztatni az új évet. Nagyon hiányoznak a barátaim is, de bizom benne, hogy neki legalább jól telik az év utolsó napja. Lassan közeledik az éjfél és megkezdődik egy új év. Én évek óta itthon vagyok ezen a napon mikor szilveszter van. Tegnap összevesztem Botás Krisztiánnal ugyanis nagyon fájt az, hogy egész hónapban nem telefonál csak akkor beszélünk mikor én hivóm ja és arról meg ne is beszéljek, hogy még karácsonykor sem volt képes még egy üzenetet sem küldeni amit meg lehetett volna tenni hiszen lett volna rá lehetősége. Én nekem ilyen barátra nincsen szükségem. Lassan befejezem mert álmos lettem hiszen én nagyon fáradékony lettem azóta mióta itthon vagyok már lassan egy éve elmúlt. A kezeim nagyon gyengék lettek így nehezen tudok gépelni sajnos.

2007.12.31.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zselatinka.blog.hu/api/trackback/id/tr32280634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása