Minden álmon,hogy második fél évtől vissza mehesek az NGYIK-be Nyíregyházára ahol ismést a számítógép-kezelői szakmát kezdeném el. Nagyon sok múlik Igazgató úron aki az iskola Igazgatója és persze a kollégium vezetőén is, hogy én vissza menjek. El köteleztem magam, hogy igen is megfogom csinálni mert csak így érhetek el valamit az életben. Sokan azt gondolják rólam, hogy én egy hisztis kis hülye vagyok aki el van kényesztetve pedig ez nem igaz ezt csak azért mondják rám mert nem ismernek az emberek ugyanis nem is akarnak megismerni én úgy érzem. Sokan nem tudják, hogy én ki vagyok csak a rosszat gondolják rólam és azt, hogy én semmit nem tudok az életről pedig ez így van mert sok mindent át éltem már az életben. Szeretnék újra az lenni aki voltam annak idején és szeretnék bizonyítani,hogy nem vagyok az aki voltam régen. Tegnap pl Barna Gergő is tett megjegyzést, hogy nem tudok helyesen írni és,hogy látszik, hogy nem az NGYIK-ben végeztem a 9-10 osztályt, ha nem Sályban ahol szerettem is lenni én erre nem válaszoltam semmit nem is szoltam hozzá már utána. Az ilyen embert el itélem aki csak mindig a rosszat veszi észre a másikban. 

2008.01.06.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zselatinka.blog.hu/api/trackback/id/tr48286700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása