Unalom,unalom hátán:P

2009.08.17. 10:12

szerző: Orsós Zsanett

Ismét eltelt egy hosszú hét. Három napja nem írtam semmit ez nem helyes szerintem!:P A hétvégék is egyformák számomra mint a szürke hétköznapok. Mostanra már nem fáj a vállam annyira mint a múlt héten a gyógyszer hatására szerencsére. Nagyon nehezen viselem az egyedül létet hiszen én egy társas lény vagyok aki szeret lógni a barátaival állandó jeleggel, de ez már csak volt valamikor még mikor én kollégista voltam Nyíregyházán. Lassan vége van a nyárnak és felváltja az ősz levetkőznek a fák a verebek meleg éghajlatra költöznek. El kell fogadnom, hogy most már itthon maradok idén a suliból, mert már minden lehetőséget kimeritettem ami csak létezet. Nagyon meleg van ma nincsen kedvem semmit csinálni:( Járkálok fel alá mint a mérgezett egér és persze gondolkodok, hogyan kéne segítenem Timínek aki nagyon el van keseredve ugyais magányosan érzi magát és nagyon híányzik a barátja. Próbáltam neki adni egy-két jó tanácsot reméljük, hogy meg fogadja majd őket:) Vége lett ennek a napnak nem is bánom hiszen nagyon meleg volt ma. Valahogyan nem volt semmihez úgy hangolatom nem tudom miért talán azért, mert kavarognak az érzelmek bennem össze-vissza.? Nem tudom mi van velem:( Reméljük holnapra kialszom magam jól és nem leszek ennyire nyügös mint ma amilyen voltam.:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zselatinka.blog.hu/api/trackback/id/tr751314497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása