Bizalom...1

2009.10.22. 22:41

szerző: Orsós Zsanett

Bizonyára mind annyian tudjuk, hogy bizalom nélkül nincsen kiegyensúlyozott, rendes kapcsolat hiszen, ha nem bizunk egymásba, akkor már baj van. Nos én jó magam is ezt gondolom még pedig azért, mert kb egy hónapja megkeresett egy olyan fiú akit közép iskolai éveim alatt ismertem meg Nyíregyházán. Elsőre mint mindenki normális embernek találtam, de beszélgettem vele vagy kétszer így nem igazán volt alkalmam megismerni jobban iskolai éveim alatt. Aztán nem régen egy hónapja kb felkeresett vagyis felvett msn először még nem tudtam mit akar aztán minden világossá vált számomra mikor mondta, hogy meg szeretne ismerni közelebbről nagyon meglepődtem, hiszen mikor kollisok voltunk nem próbálkozott közeledni felém egyátalán. Nagyon szeretne velem találkozni, de én azt hiszem, hogy nem jó ötlet, mert én nem akarok tőle semmit nem szeretnék ismét csalódni, mint annak idején mikor Sonyba voltam szerelmes és az az igazság, hogy bizni sem tudok már senki annyit csalódtam a szerelemben ja meg arról ne is beszéljek, hogy ez igen csak távkapcsolat lenne, hiszen Ördög Krisztián Pesten él egy kollégiumban én meg itt élek és én nem vagyok híve a távkapcsoltoknak tehát nem.:( Tudom, hogy valamikor el kell kezdem a jövőmet építenem, de nem majd mikor saját magam úrra leszek talán akkor. Szeretnél még szabad lenne, mert, ha már van valaki az életemben akkor már nem leszek szabad én mindig is a szabadságot szerettem és ehez tartom magam, mert amígy szabad vagyok addig én parancsolok saját magamnak és nem más. Nagyon nehéz bizni bárkiben csalódások után én már csak így érzek.:( Tudom, hogy nem helyes és ez a későbbiekben fontos lesz majd. Egyszer majd eljön az én idöm is mikor majd rám talál az igaz boldogság, szerelem.:) 22:41 óra.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zselatinka.blog.hu/api/trackback/id/tr431468753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása