Fájdalom

2007.12.27. 20:52

szerző: Orsós Zsanett

Karácsony éjszakáján olyan beteg lettem, hogy az ügyeleten kötöttem ki. Nagyon fájt a gyomrom folyamatosan hánytam megállás nélkül, de hála istennek nem történt nagyobb baj. Más nap reggelre meg a fogam kezdet fájni oly annyira, hogy alig birtam fent lenni mindig csak aludni meg aludni. Nagyon rosszul viseltem ezeket a bajokat és gondokat. Nagyon várom már a januárt ugyanis szeretnék vissza költözni a kolleszba,remélem sikerülni fog! Szeretném elvégezni azt a szakot minden hogyan, és igen is szeretném megmutatni azoknak az embereknek akik azt állították, hogy én soha nem fogok le vizsgázni igen is megcsinálom és benizonyítom, hogy érek én is valamit! Amióta itthon vagyok rájöttem arra,hogy miért nem tudok én olyan lenni mint mások mert nem hagyon magam lenézni ugyanis nekem nagyon nehéz volt beilleszkedni az NGYIK-be ahol értelmileg sérültek járnak és persze mozgássérültek is. Talán azért is lettem az aki most vagyok mert már nem úgy gondolkodok mint mikor oda kerültem mert rájöttem saját magam, hogy hiábáztam, hogy otthagytam az iskolát csak úgy egyszerűen, és ezeket a hiábaimmat minden áron azon vagyok, hogy kijavítsam. És nem utolsó sorban szeretném bebizonyítani, hogy nem vagyok az aki voltam régen mikor még fiatalabb Zsinatolós kis lány voltam.

2007.12.27.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zselatinka.blog.hu/api/trackback/id/tr68276680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása