Én most már semmiben nem hiszek úgy döntöttem lehet, hogy hülyeség, de ez van. Nagyon dühös vagyok saját magamra hiszen sok olyan dolog előtt értetlenül állok és nézek a semmiségbe. Mindig azt mondták nekem, hogy igen kell reménykedni hiszen a remény hal meg utoljára hát mit mondjak ez igaz, mert minden egyes remény egyszer csak szerte szét foszlott bennem. Csak azt nem értem, hogy miért mind ez velem történik mindig ilyen kudarc?:( Beszélgettem ismét vele skype-on és mindenre fény derült ami eddig egy kicsit sötét vagy félhomályban volt nem is tudom.:( Én azt gndolom, hogy teljesen igaza van valamilyen szinten, hiszen mind a ketten más világban élünk és más világban nevelkedtünk és más volt a környezet is ami körül vesz minket.:( Én úgy gondolom nincs miért, hogy haragudjak hiszen, csak őszinte volt hozzám amit becsülök is és értékelek is benne.!!! Ahogyan már korábban is említettem bele esttem a szakadékba a mélybe és most onnan kell, hogy igen gyorsan kimászak amilyen gyorsan csak lehet, úgy gondolom, hogy nem sok időre van szükségem, hogy kint legyek, mert még nem olyan komoly a dolog, mint, ahogyan eredetileg lenne is. Nem akarok nagy vihart kavarni ezzel a dologgal hiszen az nekem sem lenne jó, de aztán neki sem azt hiszem.:( Most még friss a dolog, de holnapra már kialszom magamból a dolgot biztos vagyok benne.!!! Ahogyan már korábban is írtam a bejegyzéseimben nem vagyunk egyformák és nem ugyan azok voltak a barátaink akikkel ő vagy én felnőttünk én ezt szem előtt tartom azért.!!! Az idő majd mindent megold és, ha netán vannak sebek akkor begyógyítja azokat.!!! Én ettől most nem vagyok mély ponton hiszen nem olyan kapcsolat lett volna, ha lett is volna belőle valami, mint mikor az első igaz szerelmet megtaláltam Sonyban még diák koromban.!!! Mindenki más és mindenki másképpen éli az életét ebben a világban és azt hiszem, hogy ezt most értettem meg igazán és tanultam is belőle jócskán.!!! Most nagyon csalódtnak érzem magam, mint mindig, de elmúlik, ahogyan sok minden ebben a kiszámíthatatlan életben.:( Azt hiszem ez lesz az utolsó bejegyzésem erről a titkos kis emberkéről akiről idáig írtam és meséltem.:( 22:16 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zselatinka.blog.hu/api/trackback/id/tr631403046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása