Nagyon sok minden változott azóta mióta én itthon vagyok. Kezdeném azzal, hogy tavaly nyáron sikerült felvételt nyernem Balassagyarmat-Nyírjesen ahol az erdő közepén müködik egy iskola. Azt be kell valjam, hogy nagyon szép helyen van, de én képtelen voltam ott meg maradni 2 évig az az igazság, mert elvan sajnos zárva a várostól nagyon. Én csupán csak 3 hetet birtam ki ott. Így most már itthon tevékenykedem. Igaz nagyon nehéz az élete az embernek, de el kell fogadnia azt ami éppen adódik neki. Május 23-24-én voltam a sportversenyen ahol találkozhattam azokkal az emberekkel akikkel olyan sokáig éltem együtt felnőttekel tanárokkal és persze sok ismerössel is találkoztam Pesten. Nagy meglepetés volt számomra, hogy én is ugyan úgy részesültem minden játékban mint mikor még oda jártam suliba, így nyertem egy arany érmet amit haza hozhattam minden örömömet megoszhattam az ott lévőkkel persze ők is örültek neki:) Napjaimat most már itthon töltöm segítek a szüleimnek amiben csak tudok és persze ami házi munka azt meg csinálom. A barátaim nem igazán vannak itthon, mert azt lehet mondani, hogy nem én hozzám valóak sajnos:( Magányos vagyok olykor, de vigasztal a zene hallgatás és a számítógép, internet világa. Volt osztálytársaimról sajnos már semmit nem tudok mindenkinek meg van a maga kis élete. Volt egy idöszak mikor probáltam összetartani a régi csapatott sajnos sikertelenül:( Gondolok néha rájuk, de sajnos ők nem így gondolják:( Lassan vége lesz a nyárnak és újra kezdödik minden előről:( De nem baj, mert megint megyek a sportversenyere amit már nagyon várok:):P Addig is számolom a napokat és az órákat, perceket, másodperceket:):P Igérem beszámolok mindenről ami történik velem ismét:P Iszonyatos váll fájdalommal ébredtem ma reggel mint mindig hiszen nagyon hiányzik az elektromos kezelések amiket már korábban is kaptam még mikor még általános iskolába és közép iskolába jártam. Egész nap nem találtam a helyem míg végre egy kicsit enyhült a fájdalom, mert anyu adott egy gyógyszert és be kente valami kenőccsel, de, hogy mi volt az nem tudom, így már fekve tudtam megnézni a kedvenc film sorozatom ami hétköznaponként megy délután "második esély" holnap reggel megyek az orvoshoz, és szerintem be fog utalni a kórházba ismét akár csak egy éve ez előtt ahol ezeket a kezeléseket meg kapom a kezemre, vállamra, hátamra és a lábaimra is mind össze csak 3 hétig tart csak sajnos.:( Remélem holnap nem fog ennyira fájni mint ma a vállam, de ki tudja?:P Mindenki csak azt mondja fogjam rá az időjárásra igaz itt a hideg front, de holnpra már meleg frontott mond:( Nem örül neki senki:( Voltam ma orvosnál a vállammal, de hoppon maradtam ugyais a doktor nő éppen előttem ment ki beteghez hivták, így hát majd holnap kerülök sorra sajnos:( Mostanában alig tudok aludni a fájdalomtól éjjel is fent vagyok annyira fáj mind két vállam:( Voltam tegnap orvosnál a vállaimmal kaptam gyógyszer amit szigoruan kell szednem és persze beutalót is kaptam a főorvoshoz Paksra ahol megállipitják azt, hogy az elektromos kezeléseket megkapjam minden nap. Azt hiszem 10 vagy 15 kezelést kell felvennem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zselatinka.blog.hu/api/trackback/id/tr411298549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása