Egyedül, magányosan...

2009.10.15. 22:32

szerző: Orsós Zsanett

A magányt nálam jobban senki nem ismeri. Én minden nap szembesülök a magányal hiszen magányosnak érzem magam. Nagyon sokszor próbálkoztam már társra találni több kevessebb sikerrel sajnos.:( Nem tudom mi a baj, hogy nem jön össze talán én bennem van a hiba nem tudhatom.:( A héten beköszöntött a hideg így van még egy okom arra, hogy bent üljek a számítógép előtt és folyton a neten lógni.:P Örülnék, ha lenne egy olyan barátom akivel nagyon sok mindent ki próbálhatok, utazhatok világot láthatnék, de ezek csak álmok amiket csak kergetni lehet.:( Hiányoznak a volt barátaim, azok az emberek  akikre mindig számíthattam mikor szükségem volt rájuk és persze ők is számíthattak én rám mikor szükség volt rám, sokat gondolok az együtt szép napokra. Nem is mesélem még, hogy hova készülök én márciusba Angliába amit már nagyon, de nagyon várok hiszen lehetőségem lesz megismerni más embereket is, és persze tudom kamatoztatni az angol nyelvet is.:) Igaz, hogy egy kicsit félek hiszen azért még is csak teljesen idegen országban leszek, de azt gondolom, hogy nagyon jól fogom érezni magam és, hogyan megyek, miből, ki álltal ezeket a kérdéseket már feltették nekem sokan, hát úgy, hogy egyik rokonunk kint él már közel 4 éve és egyszer csak az pattant ki a fejéből, hogy lenne-e kedvem csak úgy kilátógatni Angliába persze én habozás illetve gondolkodás nélkül igent mondtam és végtelenül boldogan újságoltam a hírt a barátaimnak és azoknak az embereknek akknek én fontos vagyok és ők is fontosak nekem és mindenki csak gratulált és jó utat kivántak, de ez még messze van egy kicsit hiszen még sokat kell aludni márciusig.:) Az ismeretlenről akiről korábban írtam az már nincsen vagyis van valahol a faluban nem láttam azóta mióta utóljára beszéltünk az már jó régen volt.:( A szakadékból sikerült kimászni szerintem benne sem voltam én azt hiszem csak valamiért azt gondoltam, hogy a mélybe vagyok, hülyeség volt pofáznom most már mindegy, mert nem áll velem még szóba sem, de most már késő bánat azt hiszem.:( Rájöttem, ha lett is volna valami köztünk akkor sem lett volna közös jövönk hiszen én vagyok az Ég ő meg a Föld és nagyon nem passzol egymáshoz a két jelenség.:( 22:32 óra.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zselatinka.blog.hu/api/trackback/id/tr271453059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása